loading...
ماهه
ابره بازدید : 25 نظرات (0)

خرید بخور سرد و گرم فرش لایف مدل GO-2845 


قیمت : 812000 تومان


برند : Fresh Life


خرید پستی بخور سرد و گرم فرش لایف مدل GO-2845 


قیمت بخور سرد و گرم فرش لایف مدل GO-2845 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



بخور سرد و گرم فرش لایف مدل  GO-2845


 



 


نقد و بررسی تخصصی

بخور سرد و گرم «فرش لایف» مدل «GO-2845» طراحی زیبا و قابلیت‌های فراوانی دارد. ظرفیت مخزن این دستگاه بخور 5 لیتر و حداکثر فضای مناسب برای آن 60 مترمربع است. این میزان پوشش‌دهی برای دستگاه بخور خانگی کافی  و برای یک اتاق بزرگ مناسب خواهد بود. گفتنی است میزان کارکرد مداوم این مدل با مخزن پر 18 ساعت است.

معرفی

بخور سرد و گرم فرش لایف مدل GO-2845 با طراحی زیبا و قابلیت‌های فراوان مخصوص کاربری خانگی طراحی شده است. همان‌طور که از نام این دستگاه پیداست، توانایی تولید بخور گرم و سرد دارد. البته دمای بخور گرم آن تنها 35 درجه‌ی سانتی‌گراد است. ظرفیت مخزن این دستگاه 5 لیتر است و برای فضاهایی با مساحت حداکثر 60 مترمربع طراحی شده است. صفحه‌ی کنترل مدل GO-2845 از نوع لمسی است و به یک صفحه‌نمایش هم مجهز است. تایمر، تولید یون منفی، نمایش رطوبت محیط و کنترل خودکار میزان رطوبت محیط از دیگر قابلیت‌های این دستگاه بخور محسوب می‌شوند.

مزایا و قابلیت‌ها

بخور سرد و گرم فرش لایف مدل GO-2845 یک صفحه‌ی کنترل لمسی دارد که کارکردن با آن را بسیار ساده کرده است. با استفاده از این صفحه‌ی کنترل می‌توان میزان بخار خروجی و رطوبت محیط را تنظیم کرد. همچنین قابلیت‌هایی نظیر تایمر و تولید یون منفی از طریق این صفحه کنترل می‌شوند. البته اطلاعاتی مثل میزان رطوبت محیط نیز روی صفحه‌نمایش نشان داده می‌شوند. ظرفیت مخزن مدل GO-2845 5 لیتر بوده و برای فضاهایی با حداکثر مساحت 60 مترمربع طراحی شده است. با توجه به ظرفیت مخزن و میزان بخار خروجی، این دستگاه می‌تواند تا 18 ساعت به صورت مداوم کار کند. البته میزان بخار خروجی دستگاه قابل‌تنظیم است. حتی می‌توان با تعیین میزان رطوبت محیط برای دستگاه، تنظیم میزان خروجی بخار را در حالت خودکار قرار داد. مخزن خوش‌بوکننده‌ی دستگاه هم برای مصارف آروماتراپی یا صرفا خوش‌بوکردن فضای خانه کاربرد خواهد داشت. در پایان اینکه بدنه‌ی مشکی‌رنگ دستگاه بخور باعث می‌شود میزان آب مخزن نمایان نباشد؛ اما دستگاه به هشدار اتمام آب و همچنین قابلیت خاموشی خودکار پس از اتمام آب مجهز است.

جمع‌بندی

با توجه به حداکثر فضای مناسب برای دستگاه GO-2845 و قابلیت‌های کاربردی آن، می‌توان گفت این دستگاه بخور سرد و گرم برای مصرف خانگی بسیار مناسب خواهد بود. صفحه‌ی کنترل لمسی این دستگاه استفاده از آن را بسیار ساده کرده است. همچنین قابلیت‌هایی نظیر تولید یون منفی، کنترل رطوبت محیط، هشدار اتمام آب و خاموشی خودکار امکاناتی را که از یک دستگاه بخور انتظار می‌رود، در اختیار کاربر قرار می‌دهند. با استفاده از این قابلیت‌ها کاربر می‌تواند میزان رطوبت محیط را به دلخواه خود تنظیم کند. همچنین وقتی که از خانه خارج می‌شویم، می‌توانیم از تایمر دستگاه استفاده کنیم تا بی‌دلیل کار نکند. در پایان اینکه طراحی زیبایی مدل GO-2845 هم باعث می‌شود در هر جای خانه قابل‌استفاده باشد و به بخشی از دکوراسیون منزل تبدیل شود.


 


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


بخور سرد و گرم «فرش لایف» مدل «GO-2845» طراحی زیبا و قابلیت‌های فراوانی دارد. ظرفیت مخزن این دستگاه بخور 5 لیتر و حداکثر فضای مناسب برای آن 60 مترمربع است. این میزان پوشش‌دهی برای دستگاه بخور خانگی کافی و برای یک اتاق بزرگ مناسب خواهد بود. گفتنی است میزان کارکرد مداوم این مدل با مخزن پر 18 ساعت است. البته مدل GO-2845 به تایمر نیز مجهز است و می‌توانید فقط به میزان نیاز از آن استفاده کنید. همچنین قابلیت خاموشی خودکار دارد و پس از تمام‌شدن آب خاموش خواهد شد. این مدل کلید تنظیم بخار نیز دارد که کاربر می‌تواند بسته به نیاز خود از آن استفاده کند. همچنین می‌توان میزان رطوبت محیط را با دستگاه تنظیم کرد. حالت کم‌صدا و مخصوص خواب این دستگاه یکی از مزیت‌های آن است. مهم‌ترین نکته در خصوص مدل GO-2845 قابلیت تولید بخار سرد و گرم است که می‌تواند برای خیلی‌ها جالب باشد. به این شکل دستگاه هم در تابستان و هم در زمستان کاربردی خواهد بود. همچنین کسانی که برای درمان سرماخوردگی از بخور استفاده می‌کنند، بخور گرم را ترجیح می‌دهند. در پایان اینکه ابعاد مدل GO-2845 طوری در نظر گرفته شده که در همه جای خانه قابل‌استفاده باشد.


 



تصاویر بیشتر


 



بخور سرد و گرم فرش لایف مدل  GO-2845
بخور سرد و گرم فرش لایف مدل  GO-2845
بخور سرد و گرم فرش لایف مدل  GO-2845


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



بخور سرد و گرم فرش لایف مدل  GO-2845
بخور سرد و گرم فرش لایف مدل  GO-2845
بخور سرد و گرم فرش لایف مدل  GO-2845


 


 


خرید بخور سرد و گرم فرش لایف مدل GO-2845 ارزان , بخور سرد و گرم فرش لایف مدل GO-2845 با قیمت ارزان , خرید Fresh Life ارزان , Fresh Life با قیمت ارزان , خرید پستی بخور سرد و گرم فرش لایف مدل GO-2845 ,خرید اینترنتی بخور سرد و گرم فرش لایف مدل GO-2845, خرید بخور سرد و گرم فرش لایف مدل GO-2845 با قیمت 812000 ,خرید بخور سرد و گرم فرش لایف مدل GO-2845 فقط 812000 ,خرید Fresh Life بخور سرد و گرم فرش لایف مدل GO-2845 ,خرید Fresh Life با قیمت 812000,kharid بخور سرد و گرم فرش لایف مدل GO-2845, gheymat بخور سرد و گرم فرش لایف مدل GO-2845  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری