loading...
ماهه
ابره بازدید : 19 نظرات (0)

خرید کارتریج مشکی اچ پی 564 


قیمت : 245000 تومان


برند : HP


خرید پستی کارتریج مشکی اچ پی 564 


قیمت کارتریج مشکی اچ پی 564 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



کارتریج مشکی اچ پی 564


 


نقد و بررسی تخصصی

کارتریج جوهرافشان یکی از قسمت‌های مهم پرینترهای لیزری است که دارای جوهری است که در هنگام چاپ بر روی کاغذ قرار می‌گیرد. هر کارتریج جوهرافشان ممکن است دارای یک یا چند مخزن مجزا برای جوهر باشد. برخی از مدل‌ تراشه‌ای را هم در کارتریج تعبیه می‌کنند که با پرینت ارتباط برقرار کرده و اطلاعات کارتریج را به آن ارسال می‌کند.

کارتریج‌های حرارتی

بیشتر پرینترهای جوهرافشان مانند مدل‌های تولیدی توسط Canon، hp و Lexmark (به استثنای EPSON) از افزونه‌ای حرارتی استفاده می‌کنند. درون هر بخش از مخزن جوهر در کارتریج المنت حرارتی همراه با صفحه‌ای کوچک فلزی قرار دارد. در پاسخ به سیگنال دریافتی از پرینتر، جریان کوچکی در این صفحه‌ی کوچک فلزی برقرار شده و آن را گرم می‌کند. جوهری که بر روی این صفحه‌ی فلزی قرار گرفته در نتیجه‌ی این گرم شدن بخار شده و به حباب کوچکی در نازل کارتریج منتقل می‌شود. در نتیجه قطره‌ی بسیار کوچکی از جوهر «Droplet» با فشار از نارل کارتریج خارج شده و بر روی کاغذ قرار می‌گیرد. تمام این پروسه در کسری از ثانیه انجام می‌شود.

فرآیند پرینت به جریان روان جوهر بستگی دارد. در صورت خشک شدن جوهر بر روی هد کارتریج ممکن است جریان جوهر مختل شود. جوهر خشک شده بر روی هد را می‌توان با استفاده از الکل ایزوپروپیل یا آب برطرف نمود. الکل ایزوپروپیل ممکن است به هد پرینت آسیب زده و اتصالات لاستیکی و پلاستیکی در هد را ذوب کند. آلودگی‌های آب معمولی هم ممکن است در هد کارتریج گیر کرده و آن را مسدود کنند. در نتیجه برای پاک کردن هد خشک شده بهتر است از آب مقطر و دستمال نرم استفاده نمود.

جوهر کارتریج همچنین به عنوان خنک‌کننده‌ی المنت‌های گرم‌کننده‌ی صفحه‌ی فلزی در کارتریج عمل می‌کنند. در صورت تخلیه‌ و اتمام جوهر کارتریج اگر سعی بر پرینت داشته باشید، المنت‌های گرم‌کننده در اثر حرارت بیش‌از‌حد می‌سوزند و کارتریج دیگر قابل استفاده نیست.

Piezoelectric

تمامی پرینترهای EPSON در نازل‌های خود به جای المنت‌های گرم‌کننده از کریستال‌های Piezoelectric استفاده می‌کنند. با برقراری جریان، کریستال تغییر شکل یا اندازه داده و فشار کانال جوهر را افزایش می‌دهد و از این طریق قطره‌ای از جوهر از نازل خارج می‌شود. 2 نوع کریستال در این سیستم استفاده می‌شوند: دسته‌ای اول کریستال‌هایی هستند که با وارد شدن جریان طول آن‌ها افزایش می‌یابد و دسته‌ی دوم کریستال‌های bi-morph هستند که با وارد شدت جریان خم می‌شوند. کانال‌های جوهر در هد‌های Piezoelectric را می‌توان طی چندین روش ایجاد کرد. با این حال یکی از مهمترین روش‌ها با اتصال چندین صفحه‌ی فلزی بدست می‌آید که در آن صفحات با دقت بالا طراحی شده‌اند. این محیط خنک برای استفاده‌ از جوهرهایی ناسازگار با حرارت مناسب است. برای مثال تقریبا یک هزارم جوهر Inkjet به دلیل حرارت بیش از حد بخار می‌شود و جوهر بایستی به گونه‌ای طراحی شود تا هد پرینتر را با موارد حاصل از تجزیه‌ی حرارتی خود مسدود نکند. این فناوری در برخی از شرایط حتی قادر است قطرات جوهر کوچک‌تری را در مقایسه با کارتریج‌های جوهرافشان حرارتی تولید کند.

Dye یا Pigment

تولید کنندگان پرینتر عقیده دارند که جوهرهای Dye رنگ‌های زنده‌تر و چاپی نرم‌تر ارائه می‌دهند و در مقابل جوهرهای Pigment چاپی با عمر بالاتر دارند که در آن موارد چاپ شده دیرتر رنگ خود را در مرور زمان از دست می‌دهد. جوهرهای Dye از ذرات رنگی بسیار کوچکی استفاده می‌کنند که در مایع حل شده‌اند. این ذرات در برابر اشعه‌ی ماورای بنفش آسیب‌پذیر بوده و بدین دلیل دچار رنگ رفتگی می‌شوند و بهتر است این جوهر به عمق کاغذ نفوذ کند. اگر می‌خواهید موارد چاپی شما رنگ‌هایی زنده داشته باشند و عمر چاپ خیلی برایتان اهمیت ندارد جوهر Dye بهترین انتخاب برای شماست که قیمت کمتری هم دارد. این جوهر در برخورد با آب حل می‌شود. همان‌گونه که گفته شد جوهر Dye در برابر نور آفتاب مقاومت کمی دارد و دچار رنگ‌پریدگی می‌شود. در نتیجه بنری چاپ کنید و آن را در بیرون از ساختمان در برابر نور خورشید قرار دهید از جوهر Dye استفاده نکنید. جوهر Dye در شرایطی که کاغذ چاپ شده زیر شیشه قرار گیرد (مثلا قاب عکس) و از نور خورشید به دور باشد می‌تواند تا 10 سال رنگ خود را حفظ کند اما در صورت برخورد با نور خورشید عهمر آن می‌تواند تا چند روز کاهش یابد.

جوهرهای Pigment از ذرات رنگی بزرگ‌تری استفاده می‌کنند که در مایع حل نشده و معلق هستند و اشعه‌ی ماورای بنفش آسیب بسیار کمتری به آن‌ها وارد می‌کند و بهتر است که جوهر Pigment بر روی سطح کاغذ نشسته و به عمق آن نفوذ نکند. تولید جوهرهای Pigment هزینه‌ی بالاتری داشته و از این رو گران‌تر هستند. اگر قصد دارید موارد چاپی را پرینت کنید که عمر طولانی داشته باشند جوهر Pigment بهترین گزینه برای شماست. موارد چاپ شده با جوهر Pigment در صورتی که در شرایط مناسب نگهداری شوند و از نور خورشید به دور باشند می‌توانند تا 200 سال رنگ خود را حفظ کنند.

شارژ کارتریج

به دلیل قیمت بالای کارتریج‌های اصلی تولید شده توسط شرکت سازنده، کاربران به دنبال کارتریج‌هایی ارزان‌تر هستند. این کارتریج‌ها شامل موارد فله‌ای، کیت‌های شارژ کارتریج، دستگاه‌های شارژ اتوماتیک کارتریج، کارتریج‌های Remanufactured یا Rebiult، و کارتریج‌های سازگار (مشابه اصلی)  هستند.

کاربران می‌توانند خود اقدام به شارژ کارتریج نموده یا آن را برای شارژ به فروشگاه‌های تخصصی این زمینه ببرند. بنا به گفته‌ی مجله‌ی PC World کارتریج‌های شارژ‌شده در مقایسه با کارتریج‌های نو و اصلی، خطاهای بیشتری داشته، صفحات کمتری چاپ کرده و ایردات چاپی بیشتری مانند خط و خطوط نابه‌جا، نشتی جوهر و موارد مشابه دارا هستند.

به طور کل می‌توان گفت شارژ کارتریج‌های Canon، HP و Lexmark کار خیلی دشواری نیست. با این حال برخی از کارتریج‌های ذکر شده دارای تراشه‌هایی‌ (چیپ‌ست) هستند که قابل RESET کردن نیستند و در نتیجه حتی با شارژ، پرینت کارتریج را خالی شناسایی می‌کند و قابل استفاده نیست. کارتریج‌های EPSON و برخی از مدل‌های brother دارای چیپ‌ست هستند. در کل کارتریج‌های بدون چیپ‌ست راحت‌تر شارژ می‌شوند. با این حال در نظر داشته باشید که شارژ کارتریج حتی اگر آسان باشد امری بسیار حساس است. در بهترین حالت نشتی جوهر کمترین چیزی است که ممکن است اتفاق بیفتد.

شاید آسان‌ترین و کم‌دردسرترین روش استفاده از مخزن باشد. مخزن شامل چندین کارتریج به همراه شنلگ‌هایی است که به تانکر جوهر در بیرون از پرینتر متصل هستند. در این روش به جای شارژ کارتریج، کاربر جوهر لازم را در مخزن این سیستم پر می‌کند. اولین‌ مدل‌های مخزن کارتریج از کارتریج‌های اصلی ساخته شده توسط شرکت‌ تولیدکننده استفاده می‌کردند. این کارتریج‌ها سوراخ شده و شلنگ‌هایی به آن‌ها متصل می‌شدند که از سوی دیگر به تانکر جوهر متصل بودند. امروزه این مخزن‌ها که به صورت عمده در چین تولید می‌شوند، تماما از تجهیزات مشابه استفاده کرده و دارای چیپ‌ست‌های Auto Reset هستند. البته تمامی کارتریج‌ها و پرینترها با این سیستم سازگار نیستند.

از دیگر انواع کارتریج می‌‌توان به کارتریج‌های Remanufactured یا Rebuilt اشاره نمود. در این حالت کارتریجی که تمام می‌شود در کارخانه دوباره شارژ شده و قطعات معیوب آن تعویض می‌گردد. این فناروی در برخی از کشورهای خارجی موجود است و با محیط زیست سازگاری خوبی دارد و در آن از قطعات قابل استفاده بارها استفاده می‌شود.

در آخر می‌رسیم به کارتریج‌های کپی و مشابه اصل که در اصطلاح Compatible خوانده می‌شوند. این کارتریج‌ها قیمت بسیار کمتری نسبت به نمونه‌ی اصلی تولید شده و در برخی از موارد توان چاپ بیشتری هم دارند. شرکت‌های متفرقه‌ی بسیاری در این زمینه فعال هستند.

به جز کارتریج‌های اصلی موارد دیگر اگرچه قیمت کمتری دارند اما ممکن است به دلایل مختلف کیفیت چاپ خوبی نداشته و روند چاپ با خطا روبرو شود. همچنین عملیاتی مانند شارژ مجدد و نصب مخزن برای هر فردی مقدور نیست  و این موارد با هر پرینتر و کارتریجی سازگار نیست. در صورت نصب و راه‌اندازی غلط و استفاده از این تجهیزات می‌تواند به دستگاه پرینتر شما آسیب وارد نماید.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


کارتریج Inkjet قسمتی در پرینترهای جوهرافشان است که حاوی جوهر مورداستفاده‌ی پرینتر است. هر این کارتریج‌ها دارای یک یا چند محفظه برای جوهر هستند. همچنین اتصالات الکترونیک به همراه یک تراشه‌ی الکترونیک برای ارتباط با پرینتر در این کارتریج‌ها تعبیه‌شده است. اکثر شرکت‌های تولیدکننده از سیستم‌های حرارتی در کارتریج‌های خود استفاده می‌کنند (به‌استثنای پرینترهای اپسون که از سیستم piezoelectric استفاده می‌کنند). به دلیل قیمت بالای کارتریج معمولاً مصرف‌کنندگان به دنبال راه‌حلی ارزان‌تر مانند شارژ دوباره‌ی کارتریج رو می‌آورند. البته کارتریج‌های شارژ شده به‌هیچ‌عنوان عملکردی مشابه با کارتریج‌های نو نداشته و اغلب مشکلاتی مانند چاپ صفحات کمتر، نشتی جوهر، مخلوط شدن رنگ‌ها باهم و موارد دیگر دارند. بنابراین بهتر است قید شارژ کارتریج را زده و با خرید کارتریج‌های جایگزین با خیال راحت به چاپ اسناد خود بپردازید. کارتریجی که در پیش رو دارید از مواد مصرفی با کیفیت بالا ساخته‌شده است و رنگ مشکی را تولید می‌کند. میزان صفحات قابل‌چاپ این کارتریج در شرایط استاندارد حدود 250 صفحه متن و اشکال گرافیکی است. توجه داشته باشید که میزان کارکرد واقعی کارتریج‌ چه از نوع Inkjet (جوهرافشان) و چه از نوع تونر (Toner)  مورداستفاده در پرینترهای لیزری  به نوع سند بستگی دارد و چاپ متن کارکرد بیشتری را به همراه خواهد داشت. در عوض چاپ عکس در ابعاد بزرگ که قسمتی بزرگی از صفحه‌ را پوشش می‌دهد سبب می‌شود تا صفحات بسیار کمتری را بتوانید به چاپ برسانید.


 



تصاویر بیشتر


 



کارتریج مشکی اچ پی 564




 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.






 


 

















مشخصات، قیمت و خرید کارتریج مشکی اچ پی 564 | دیجی‌کالا











رتبه: ۴ - ‏ ۱ مرورخرید اینترنتی کارتریج مشکی اچ پی 564 و قیمت انواع کارتریج و جوهر مخزن اچ‌پی از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کارتریج و جوهر مخزن اچ‌پی با ...





کارتریج جوهرافشان 564 اچ پی مشکی غیر اورجینال HP 564 ...









کارتریج جوهرافشان 564 اچ پی مشکی غیر اورجینال مناسب پرینتر 3070A اچ پی ، کارتریج پرینتر 3520 اچ پی ، کارتریج پرینتر 5520 اچ پی ، کارتریج پرینتر ...






کارتریج مشکی اچ پی HP 564 BLACK CB316WA









کارتریج مشکی اچ پی HP 564 BLACK CB316WA جوهرهای HP چند منظوره با تمام نیازهای چاپ خود، از اسناد با کیفیت لیزری به چاپ وب، نگهداری می کنند. چاپ تصاویر ...






کارتریج جوهر افشان اچ پی مشکی HP 564 - آی تی بازار









کارتریج جوهرافشان اچ پی لیست قیمت خرید اینترنتی فروش کارتریج جوهر افشان اچ پی مشخصات فنی Inkjet Cartridge HP 564 واردکننده کارتریج جوهرافشان اچ پی ...






HP 564 Black Original Ink Cartridge CB316WA کارتریج ...









HP 564 Black Original Ink Cartridge CB316WA کارتریج اصلی جوهری ۵۶۴ مشکی اچ پی. 39,000 تومان. به اشتراک گذاری. تولید کننده: hp مدل کالا: HPCB316WA






کارتریج جوهرافشان مشکی HP 564BLACK - اچ پی گالری









کارتریج جوهرافشان مشکی HP 564 BLACK از برند اچ پی . کیفیت چاپ فوق العاده و دارای گارانتی و قابلیت شارژ مجدد و سازگار با پرینترهای HP.






کارتریج-مشکی-اچ-پی-hp-564-black-cb316wa - اچ پی گالری








جوهرهای HP چند منظوره با تمام نیازهای چاپ خود، از اسناد با کیفیت لیزری به چاپ وب، ملاقات می کنند. با استفاده از یک کارتریج جوهر فردی که می توانید آن را در یک زمان ...






مشخصات - قیمت و خرید کیت کارتریج جوهر افشان اچ پی 564









خرید کیت کارتریج جوهر افشان اچ پی 564 با قیمت فروش مناسب در فروشگاه اینترنتی شیلاک | مشخصات و ... کارکرد : مشکی : 250 برگ | رنگی : هر رنگ 300 برگ ...






کارتریج اچ پی طرح اصلی - مشکی - مدل HP 564 | کالاسود









کارتریج اچ پی طرح اصلی - مشکی - مدل HP 564 کارتریج طرح اصلی - پرینتر جوهر افشان - HP 564 Black HP 564 Black Compatible Ink Cartridge تلفن: 77549823 ...


میانگین بازده کارتریج‏: ‏تعداد صفحاتی که کار...






کارتریج قابل شارژ جوهرافشان 564 hp - کمرنگ









کارتریج قابل شارژ جوهرافشان اچ پی 564 دارای 4 عدد کارتریج همراه با چیپ اتوریست میباشد. ... جوهر 100میلی لیتر اینک تک مشکی برای پرینترهای کانن.






کارتریج قابل شارژ اچ پی HP 564 با چیپ ، قیمت و خرید









کارتریج قابل شارژ اچ پی HP 564 با چیپ شامل چهار مخزن اصلی مشکی، آبی، قرمز و زرد است که با تعدادی از دستگاه های پرینتر جوهر افشان سازگار است.






مشخصات - قیمت و خرید کارتریج پرینتر اچ پی 564 مشکی









کارتریج 564 اچ پی مشکی یکی از پرفروش ترین کارتریج ها می باشد که HP 3070A- 3520- 5510- 5520- 6510- 6520- 7510- 7520- B109a- B109n- B110a- B8550- ...






کارتریج جوهرافشان مشکی اچ پی HP 564 Black | نمایندگی ...









کارتریج جوهرافشان مشکی اچ پی HP 564 Black محصولی از کمپانی اچ پی HP است. کارتریج 564 مشکی ظرفیت چاپی در حدود 250 برگ دارد. این کارتریج با کد ...






کارتريج جوهرافشان اچ پي مدل 564 مشکي کارتريج جوهرافشان ...









کارتريج جوهرافشان اچ پي مدل 564 مشکي / صفحات قابل‌چاپ این کارتریج در شرایط استاندارد حدود 250 صفحه متن و اشکال گرافیکی /سه رنگ آبی، قرمز و زرد.






لیست قیمت کارتریج جوهرافشان اچ پی 564 مشکی طرح HP ...








خرید کارتریج جوهرافشان اچ پی 564 مشکی طرح HP 564 Black Ink Cartridge ، لیست قیمت کارتریج جوهرافشان اچ پی 564 مشکی طرح HP 564 Black Ink Cartridge ...






کارتریج قابل شارژجوهری HP 564 CMYK قیمت فروش تعمیر ...









HP 564 CYAN - 564 MAGENTA - 564 YELLOW - 564 BLACK Rechargeable Inkjet Cartridge کارتریج قابل شارژ جوهری قرمز زرد آبی مشکی اچ پی مدل 564






شارژ کارتریج HP 564 - آپارات









آموزش شارژ کارتریج های جوهرافشان HP 920، HP 564 و HP 178 ... نحوه شارژ کارتریج مشکی جوهرافشان اچ پی ... شارژ کارتریج جوهرافشان 122 اچ پی مشکی.






لیست قیمت کارتریج اچ پی (HP) - ایمالز









(HP Original Laserjet Toner Cartridge Black 410A (CF410A · کارتریج HP CF410A 410A ... HP 564 Magneta Cartridge · کارتریج قرمز اچ پی 564. 235,000 تومان.
















































مشاهده همه








(function(){ google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,q,f,h,k,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var l=b.querySelector("div"),m=l.querySelector("div"),c=0,g=l.scrollWidth-l.offsetWidth;if(0

تصاویر بیشتر برای کارتریج مشکی اچ پی 564گزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام









محصولات | کارتریج جوهرافشان اچ پی مشکی مدل 564 ... - ...











رتبه: ۴٫۵ - ‏۱۱ مرورHVJVD[,;HVJVD[ ND[D;HGH,CARTRIDGE HP,CARTRIDGE INK HP ,CARTRIDGE INK HP 564,HP 564B,CARTRIDGE INKJET HP 564,کارتریج ,کارتریج اچ پی ...





کارتریج مشکی HP 564 - کالای اداری-فانوس تجارت خاورمیانه









کارتریج فوتو اچ پی HP 564 PHOTO BLACK CB317WA.






فروشگاه کارتریج hp: خرید کارتریج hp | قیمت کارتریج hp









کارتریج های اچ پی با قیمت های مختلف در بازار قابل خرید و فروش می باشند اما بهتر است کارتریج های HP را از نمایندگی اچ ... فروش کارتریج اچ پی HP BLACK 564.






کارتریج آبی اچ پی HP 564 CYAN CB318WA :: پارس تونر









کارتریج پرینتر جوهرافشان اچ پی HP 564 cyan,لیست قیمت کارتریج اچ پی,جوهر 564 چاپگر,کارتریج 564 پرینتر اچ پی,کارتریج564 hp,شارژ کارتریج,خرید ...






کارتریج جوهر افشان رنگی اچ پی HP 564 | | کالای اداری









کارتریج جوهر افشان رنگی اچ پی HP 564 کارتریج رنگی اچ پی HP 564 C4902AE قابل استفاده در دستگاههای : HP Photosmart ... کارتریج جوهرافشان HP 63 مشکی.






کارتریج 564XL چهار رنگ اصلی با ... - فروشگاه اينترنتي ...









کارتریج 564 چهار رنگ اصلی با جعبه جوهر افشان. 4 کارتریج با هم. برخی پرینترهای سازگار با این مدل کارتریج: HP Photosmart: 3310, 4610 , 4620.






کارتریج جوهرافشان چهار رنگ اچ پی 564 | فروشگاه اینترنتی ...









کارتریج جوهر افشان چهار رنگ اچ پی 564 سازگاراست با پرینتر های اچ پی از قبیل: 3070A- 3520- 5510- ... کارتریج جوهرافشان رنگی و مشکی کانن PG440-CL441.






مشخصات و خرید کارتریج جوهرافشان مشکی اچ پی مدل HP 564









مشخصات،قیمت و خرید کارتریج مشکی جوهرافشان اچ پی HP 564 با کیفیت بالا و قیمتی استثنائی سازگار با دستگاهای7520- B109a- B109n- B110a- B8550- ...






کارتریج پرینتر اچ پی 564 مشکی - تجهیزات بانکی









کارتریج*. مدل : ۵۶۴ مشکی. کارکرد : ۲۵۰ برگ. دستگاههای سازگار : HP 3070A- 3520- 5510- 5520- 6510- 6520- 7510- 7520- B109a- B109n- B110a- B8550- C5380- ...






کارتریج جوهرافشان مشکی اچ پی HP 564 Black









۲۰ آبان ۱۳۹۸ - کارتریج جوهرافشان مشکی اچ پی HP 564 Black محصولی از کمپانی اچ پی HP است. کارتریج ۵۶۴ مشکی ظرفیت چاپی در حدود ۲۵۰ برگ دارد. این ...






کارتریج قابل شارژ جوهرافشان اچ پی HP 564 (با چیپ ...









کارتریج قابل شارژ جوهر افشان اچ پی مدل HP 564 در واقع مخزنی است برای تامین رنگ مورد نیاز ... رنگ آبی(cyan) - قرمز(magenta) - زرد(yellow) - مشکی(black) -.






HP 564 Black Original Ink Cartridge - نمایندگی سرور اچ پی ...









شرکت سرزمین سبز پایا، سايت رسمي و مرکز تخصصی فروش و خدمات محصولات اصلی اچ پی در ایران.






جوهر اورجینال hp 564 مشکی HP 564 Black Original Ink










رتبه: ۴ - ‏۳ مرورHP 564 Black Original Ink کارتریج اورجینال جوهرافشان hp ضمانت اصل بودن محصول قابلیت چاپ 250 صفحه.





تونر HP 564 CMYK قیمت فروش طرح فابریک اورجینال









HP 564 CMYK Original Ink Cartridge تونر کارتریج جوهری اچ پی 564 مشکی -آبی-قرمز-زرد (هر رنگ جداگانه ) تکنولوژی پرینت : جوهری کارکرد تونر مشکی : حدود 250 ...






کارتریج جوهرافشان 564 اچ پی قرمز غیر اورجینال مناسب ...









خانه / محصولات برچسب خورده “کارتریج جوهرافشان 564 اچ پی قرمز غیر اورجینال مناسب پرینتر 3070A اچ پی” ... کارتریج جوهر افشان اچ پی 564 مشکی طرح اورجینال ...






کارتریج مشکی اچ پی 564 - آنالیز مارکت









کارتریج Inkjet قسمتی در پرینترهای جوهرافشان است که حاوی جوهر مورداستفاده‌ی پرینتر است. هر این کارتریج‌ها دارای یک یا چند محفظه برای جوهر هستند.






HP Black Cartridge 564 - Meghdadit.com








HP Black Cartridge 564. کارتریج مشکی اچ پی مدل ۵۶۴. امتیاز محصول: Black Cartridge 564. HP Black Cartridge 564. کارتریج مشکی اچ پی مدل ۵۶۴. متاسفانه این ...






کارتریج های مناسب پرینتر HP Photosmart ... - پرینت فید









HP 564 Black Inkjet Print Cartridge. کارتریج جوهری اچ پی مشکی مدل 564 · HP 564 Black Inkjet Print Cartridge. گارانتی بهترین قیمت; گارانتی رضایت 100درصدی ...






کارتریج مشکی اچ پی 564 | | اینمال









دسته: کارتریج و جوهر مخزن, کالای دیجیتال, لوازم جانبی پرینتر, ماشین های اداری برچسب: HP 564 Black Cartridge, تومان, کارتریج مشکی اچ پی 564, کارتریج و جوهر ...






کارتریج اچ پی جوهر افشان مشکی HP 564 BLACK CB316WA ...








کارتریج اچ پی جوهر افشان 564 مشکی. کالا : کارتریج اچ پی(hp caertridge) جوهر افشان مشکی HP 564 BLACK CB316WA. کارایی : توان کارتریج 564جوهر افشان با ...






کیت کارتریج جوهرافشان 564 اچ پی - فروش انواع پرینتر | ...









کیت کارتریج جوهرافشان 564 اچ پی از محصولات تولید شده ی شرکت اچ پی می باشد که با دستگاه های قید شده در قسمت ویژگی ها سازگاری دارد . ... دسته: کارتریج جوهر افشان, کارتریج و مصرفی رول برچسب: hp 564 ink cartridge, hp ... مشکی : 250 برگ






فروش کارتریج اچ پی - شارژ کارتریج









کارتریج مشکی اچ پی HP 364 BLACK CB316EE · کارتریج رنگی اچ پی HP ... کارتریج فوتو اچ پی HP 564 PHOTO BLACK CB317WA · کارتریج زرد اچ پی HP ...






کارتریج جوهری مشکی اچ پی 564 - فروشگاه اینترنتی آرکا شاپ









خرید آنلاین و بررسی تخصصی کارتریج جوهری مشکی اچ پی 564 در فروشگاه اینترنتی آرکا شاپ.






کارتریج مشکی اچ پی HP 564 -قیمت نگین پویش - تجارت اول









خرید و فروش کارتریج مشکی اچ پی HP 564 قیمت کارتریج مشکی اچ پی HP 564 در بازار جوهر کارتریج -کارتریج مشکی اچ پی CB316WA / HP 564.






قیمت و مشخصات کارتریج قابل شارژ پرینتر اچ پی 564









خرید اینترنتی کارتریج قابل شارژ پرینتر اچ پی 564 و انواع کارتریج قابل ... ها دارای 4 رنگ می باشند که شامل رنگ های Magenta , Yellow , Cyan , Black میباشد.






کارتریج جوهری اچ پی 564 مشکی









نمایندگی پرینتر اچ پی ، نمایندگی رسمی فروش کارتریج ، نمایندگی رسمی محصولات اچ پی در ایران ، کارتریج 564 مشکی ، شارژ کارتریج لیزری hp ، شارژ کارتریج ...






کارتریج جوهرافشان اچ پی 564 | نمایندگی hp،نمایندگی اچ پی









۱۱ دی ۱۳۹۷ - توضیحات. کارتریج جوهرافشان اچ پی 564. مشخصات فنی کارتریج جوهر افشان اچ پی مشکی HP 564. Ink Cartridge HP 564. بعضی از کارتریج ...






کارتريج مشکي اچ پي 564 – فروشگاه اینترنتی آی لایف









کارتريج پرينتر اچ پي 17 رنگي ... شناسه محصول: 9949f35178f8 دسته: کارتریج و جوهر مخزن, کالای دیجیتال, لوازم جانبی پرینتر برچسب: HP 564 Black Cartridge.






کارتریج پرینتر اچ پی 564 رنگی | قیمت، مشخصات، ویژگی ...









کارتریج پرینتر اچ پی 564 رنگی مناسب برای پرینتر های جوهر افشان اچ پی. ویژگی ها: کارکرد: 250 برگ | رنگ: مشکی، قرمز، آبی، زرد | برند: اچ پی | نوع پرینتر ...






مشخصات قیمت خرید کارتریج جوهری رنگی 564 اچ پی









HP 564 Color Original Ink Cartridge کارتریج جوهری رنگی اچ پی مشکی-قرمز-آبی-زرد 564 تکنولوژی پرینت : جوهری کارکرد تونر مشکی : حدود 250 برگ کارکرد تونر ...






کارتریج جوهر افشان اچ پی 564 زرد – فروشگاه اینترنتی ...









دسته: کارتریج جوهر افشان برچسب: خرید کارتریج, خرید کارتریج اچ پی, خرید کارتریج پرینتر اچ پی 564 زرد, خرید کارتریج جوهرافشان, قیمت کارتریج پرینتر ...






مشخصات، قیمت و خرید کارتریج مشکی اچ پی 564 | تاپارام









کارتریج Inkjet قسمتی در پرینترهای جوهرافشان است که حاوی جوهر مورداستفاده‌ی پرینتر است. هر این کارتریج‌ها دارای یک یا چند محفظه برای جوهر هستند.






مشخصات ، قیمت و خرید کارتریج مشکی اچ پی 564









جدیدترین مدل های لوازم جانبی ماشین های اداری با بهترین قیمت , خرید اینترنتی کارتریج مشکی اچ پی 564 ,






مشخصات فنی ، قیمت و خرید کارتریج زرد اچ پی 564 - لیست ...









کارتریج زرد اچ پی 564 کارتریج Inkjet قسمتی در پرینترهای جوهرافشان است که حاوی جوهر مورداستفاده‌ی پرینتر است. هر این کارتریج‌ها دارای یک یا چند محفظه برای ...






کارتریج مشکی CB316WN / hp 564 - Negin Pooyesh









Overview and features. Overview. Rely on HP for superior quality printing and easy ways to recycle ink cartridges. Original HP inks meet all your printing ...






کارتریج قابل شارژ اچ پی 564 | Refillable Cartrige | ...









مرجع Refill Cartridge Hp 564. مشخصات. تولید کننده: اچ پی; گارانتی: متفاوت; کارکرد: هر بار شارژ بین 100 الی 150 برگ; رنگ: آبی، قرمز، زرد، مشکی; نوع پرینتر ...






HP 564 | Ink Cartridge | Black | CB316WN ... - Amazon.com






ترجمه این صفحه




رتبه: ۳٫۸ - ‏۲٬۱۶۵ مرورMake sure this fits by entering your model number. HP 564 ink cartridges work with: HP Deskjet 3520, 3521, 3522, 3526. HP Officejet 4610, 4620, 4622.





کارتریج جوهر افشان اچ پی مشکی مدل564











رتبه: ۵ - ‏۱ رأیخرید تضمینی و شارژ کارتریج جوهر افشان اچ پی مشکی مدل564 با بهترین و پایین ترین قیمت در تنها سایت تخصصی کارتریج در ایران، خانه کارتریج. مناسب برای ...





HP 564 Black Cartridge | نسخه دمو فروشگاه روان رایانه









نوع کارتریج : جوهر افشان رنگ : قرمز.ابی.زرد دستگاههای سازگار:HP Photosmart B8550 Photo PrinterHP Photosmart Premium Fax e-All-in-One Printer - C410aHP ...






HP 564 MCYK - آبان مال









فروش کارتریج HP 564 با گارانتی HP 564 کاتریج جوهری HP 564 MCYK آبان مال در ایران. ... کارتریج مشکی اچ پی (HP 564 (mcyk ...






لیست قیمت تجهیزات اداری اچ پی - بولتن نیوز









۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۳۵, HP 501A Black Original LaserJet Toner Cartridge(Q6470A), ۱۱۵,۰۰۰, 39 دقیقه پیش. ۳۶, HP Black Cartridge 564 کارتریج مشکی اچ پی مدل ...






HP 564 Black Original Ink Cartridge (CB316WN) - Walmart.com






ترجمه این صفحه




رتبه: ۳٫۸ - ‏۸۷۱ مرور - ‏‎$۱۶٫۸۹ تا ‎$۱۸٫۸۹ - ‏موجود در انبارFree 2-day shipping on qualified orders over $35. Buy HP 564 Black Original Ink Cartridge (CB316WN) at Walmart.com.





خرید اینترنتی کارتریج مشکی اچ پی 564 kala.ir











رتبه: ۰٫۸ - ‏ ۱ مرورخرید اینترنتی کارتریج مشکی اچ پی 564 kala.irمرجع عظیمی از معتبرترین برندها ضمانت کالا - بهترین قیمت را با ما تجربه کنید.





کیت 4 رنگ کارتریج پرینتر 564 اچ پی - پونز









کیت 4 رنگ کارتریج پرینتر 564 اچ پی - فروشگاه اینترنتی پونز ارسال سریع و ... HP 564 Pack Original Ink Cartridge ... شامل چهار رنگ مشکی ، قرمز ، زرد و آبی.






HP 564 Black Original Ink Cartridge (CB316WN) - Walmart.ca






ترجمه این صفحه




رتبه: ۳٫۷ - ‏۶۵۹ مرور - ‏‎$CA ۲۰٫۲۳ - ‏موجود در انبارBuy HP 564 Black Original Ink Cartridge (CB316WN) from Walmart Canada. Shop for more Printer Ink & Ink Cartridges available online at Walmart.ca.





کارتریج گلد آریا اچ پی مدل 12A - پایه ها









۸ ساعت پیش - خرید کارتریج گلد آریا اچ پی مدل 12A قیمت : 203000 تومانبرند : ARIAHPخرید پستی کارتریج گلد آریا اچ پی مدل ... کارتریج مشکی اچ پی 564 .






HP 564 Photo Black ( CB317 ) Ink Cartridge -- Premium ...






- ترجمه این صفحه





▶ 1:32

۱ اسفند ۱۳۹۲ - بارگذاری توسطRod Eslinger
http://www.costcoinkjetrefill.com [ Costco Ink Refill Services ] http://www.frys.com/ads/page51 [ Frys Electronics ...






Unclog hp ink cartridge






ترجمه این صفحه


Ink cartridge is compatible with HP all-in-one/inkjet/photo printers and yields up to ... HP Inkjet cartridges come with embedded chips, such as the older model 564, 920, ... This Can be used in both Color and Black Cartridges of HP and Canon.






Hp Photosmart 7520 Printhead Cleaning - Alleva Sondrio






ترجمه این صفحه


NOTE 2: This procedure primarily applies to HP 364, HP 564 and HP 920 ink-series ... I have an HP 7520 all in one printer that also stopped printing black ink. ... HP564 Printhead Printhead - HP 5-slot Printhead for HP 564 ink Cartridge units ...






HP Printer Ink and Toner Cartridges - Up to 75% Discount ...








Enjoy super LOW prices on ink replacements for the HP 564 ink, HP 61 ink, HP 63 ink, HP 65 ink, HP 950 and 951 ink, HP 902 ink, and HP 952 ink. Save as ...






HP® Printer Ink, Toner, & Cartridges - HP Store






ترجمه این صفحه


Save on HP Ink, Toner, & Printer Supplies with Free Shipping when you buy now ... opportunity for people in Haiti through our closed loop ink cartridge program.






Hp Deskjet Won T Print Black






ترجمه این صفحه


2 HP 61 Ink Cartridge Black CH561WN OfficeJet 4630 2620 4635 4632 Inkjet ... I was low on black ink so I stopped and bought a New HP 564 Black cartridge.






Ink Troubleshooting - CompAndSave.com






ترجمه این صفحه


Read here to troubleshoot any remanufactured ink & toner cartridge problems! ... Cartridges not "clicking" into the slots (For remanufactured HP 920XL and HP 564XL) ... The printer is out of color ink even though I print in black only. Why does ...






Hp 8600 Printhead Error - ViaVaiMagazine






ترجمه این صفحه


HP Officejet Pro 8100, 8600, 8610, 8615, 8620, 8630 Printhead Replacement How to ... Skip to footer HP 88 C9381A Printhead, Black, Yellow. ... Hack to Transfer HP 564, 920, 902, 934 and 935 OEM Chip into a Chip-less Cartridge; Five ...






How to reset ink level on HP Deskjet 2135 Printer after ...






ترجمه این صفحه



۷ پاسخ
You can reset the ink level on HP Deskjet 2135 using four different methods. First Method: Switch on your printer and open the ink cartridge access door. Wait for the ... Remove both the black and the color ink HP cartridges from your printer.





How To Clean Printheads Hp Photosmart 5520






ترجمه این صفحه


Valuetoner Remanufactured Ink Cartridge Replacement for HP 564XL 564 XL ... HP photosmart 5520 ‎10-08-2013 02:01 PM Then there is no black coming out ...






Oxc19a0013 hp 5510 - Spotout FM






ترجمه این صفحه


Einfach. my hp 5510 printer acts like its printing but get a blank page. ... HP 564 Black Inkjet Print Cartridge, HP 564 Cyan Inkjet Print Cartridge, HP 564 Magenta ...






How to override expired ink cartridges hp






ترجمه این صفحه


Ink cartridge Override is performed by following instructions on the printer, in the 17 Feb 2019 The HP 564 Black Ink, like other inkjet cartridges, has ink whose to ...






Hp Officejet 5740 Clean Print Heads






ترجمه این صفحه


HP® 61 Cartridge Installation and Troubleshooting Guide The HP® 61 ink ... and laser printer cartridge replacements for the HP 564, HP 950, HP 951, HP 61, HP ... officejet pro 8600,manually clean print heads hp 8500. inch wide black streak ...






Hp C5180 Print Head - Ambito Territoriale N19






ترجمه این صفحه


HP Deskject Printer won't print in black aligned heads, run diagnostics and the only ... Replacing a Cartridge - HP Photosmart C5180 All-in HP Color LaserJet 5500; ... Tyjtyrjty Compatible 5 Slot Print Head Printhead for HP 564 for PhotoSmart ...






How to get hp printer to recognize refilled cartridge






ترجمه این صفحه


Oct 18, 2011 · My HP printer does not recognize a refilled HP cartridge any solutions ? ... How to refill OEM HP 564, 564XL, 902, 902XL, 920, 920XL, 934, 935 ... Sep 27, 2017 · Remove both the black and the color ink HP cartridges from your ...






How Do I Fix An Incompatible Hp Printer Cartridge






ترجمه این صفحه


HP Printer Error: Used or Counterfeit Cartridge Detected - Ink Sensor ... and print two-sided documents HP 564 Black Ink Cartridge (~ 250 pages) HP 564 Cyan ...






Hp 8600 Printhead Error - Biblioteca Don Bosco Lanusei






ترجمه این صفحه


Replacing the ink cartridge in your HP Officejet Pro 8600 is considered a ... Turn on the HP Deskjet or Photosmart printer, open the cover and remove both the black ... A Comprehensive Review of Refill HP Twin-Chamber Cartridges: 564 920 ...






Hp 8710 Scanner Failure - nicobarsotti.it






ترجمه این صفحه


The HP 564 cartridges are also compatible with Photosmart Plus, Premium all-in-one, Pro ... Compatible For HP Officejet Pro PH-955XL Black Inkjet Cartridge.






Ipad Photosmart 5520






ترجمه این صفحه


HP Photosmart 5520 e-All-in-One Printer This printer is a full load of crap. ... HP 564XL Black Ink Cartridge (CN684WN) for HP Deskjet 3520 3521 3522 3526 HP ...






Hp Photosmart C6350 Manual - Hancolo.com






ترجمه این صفحه


Amazon.com: HOTCOLOR 15 Pack Remanufactured Ink Cartridge for HP 564XL 3 Jan 2016 HP Photosmart 6525 6520 Printer Not Printing Black Ink - HP ...






Hp Inkjet Printer Error Codes






ترجمه این صفحه


Reload the paper in the front tray and press the Black. ... To find your cartridge number and to purchase ink or toner supplies, go to HP Store or a ... This document is for HP Deskjet, Officejet, and Photosmart printers that use 564, 364, 178, 862, ...






Hp Printer Not Printing - vittuonenelcuore.it






ترجمه این صفحه


The HP 564 cartridges are also compatible with Photosmart Plus, Premium all-in-one, ... I refilled the black ink cartridge two days ago but don't know if that's the ...






Missing or failed printhead






ترجمه این صفحه


HP 564 PRINTHEAD Hp 7510 Printer Alignment Failed - All The Best Printer In 2018 ... If you like your printer but are getting horizontal white lines in your black or color ... LX900 PTStatus Errors: Missing Cartridge, Invalid Cartridge, Offline, Not ...






Use hp instant ink after cancellation






ترجمه این صفحه


In the toolbox there is a tab named “HP Cartridge Protection”, where you can ... that use four individual large, high-capacity HP ink cartridges--one black and. ... 3 Easy Ways to Refill HP Instant Ink Cartridge 902 934 935 564 920 Freedom to ...






HP 564 Series Ink | Printers, Scanners & Fax | Sarnia | Kijiji






ترجمه این صفحه



‎$CA ۲۰٫۰۰
۲۰ ساعت پیش - HP 564 Series Ink ... 1 - 3 colour ink kit w/ 70 sheets photo paper 1 - 2 pack black ink 1 - 564 photo cartridge 2 - generic 564XL black ink.





Hp photosmart 7510 disassembly - ACI Infotech






ترجمه این صفحه


How to repair the black ink problem with a HP 6510 printer. ... Ink Cartridge: Office Products Smart Ink Compatible Ink Cartridge Replacement for HP 564XL 564 ...






How to install printhead on hp officejet pro 8710






ترجمه این صفحه


How to install printhead on hp officejet pro 8710. ... you need a HP 952 Black Ink Cartridge and 3 color cartridges: HP 952 Cyan, HP 952 Magenta ... HP OfficeJet Pro and ENVY using 902 564 920 934 935 Cartridges The HP cartridges contain ...






Hp Printer Printhead - Yeelen






ترجمه این صفحه


Many of our printers are eligible for HP Instant Ink, meaning you won't run out of ink at ... Each Original HP Toner cartridge is designed to match your printer's size and speed, ... HP OfficeJet 5055 All-in-One Printer - Black - M2U85A#B1H. ... HP 564 ink cartridges work with 25 different HP Photosmart printers, including 5400, ...






Set of Printer Cartridges Compatible with HP, Brother, ...






ترجمه این صفحه



‎$NZ ۲۷٫۰۰ - ‏موجود در انبار
Get printer cartridges for your Brother/HP/Epson/Canon printer. ... $35 for One Black Laser Cartridge Compatible with HP, Brother, Fuji & Canon Printers ... 564XL(BK+C+M+Y) - 4 Cartridges - For DeskJet 3070 B611, DeskJet 3520, OfficeJet ...





Hp Printer Hard Reset - decorAMORE






ترجمه این صفحه


HP LaserJet Pro CP1025 and CP1025nw Color Printers - Reset the Printer to ... 2600 on xp › Why can't HP Photosmart Premium c310 series print black & wh. ... 3 Easy Ways to Refill HP Instant Ink Cartridge 902 934 935 564 920 Freedom to ...






Hp Officejet 4650 Will Not Print - Geoteam SRL






ترجمه این صفحه


4 MacBook pro and hp 4652 printer will only print in black and white. ... HP OfficeJet 4650 AIO Ink Cartridge prices starting at $21. ... HP Officejet 4650 All-in-One (Cottonwood) $85 - JLA FORUMS. us/wArXsZT Hp 564 INK Save $ : https://geni.






Older Hp Printers - Gloria Griggi






ترجمه این صفحه


Results 1 - 16 of 169‏ - Oftentimes, the owner believes the black ink is low and needs a new replacement, only ... While many newer HP multifunction printers support scanning, older HP ... Cartridge World supplies high quality ink printer cartridges that are ... HP 564 ink cartridges work with 25 different HP Photosmart printers, ...






777 Cartridge - adventprod.it






ترجمه این صفحه


One is filled with black printer ink, and the other is a tricolor inkjet tank. ... 2020 Genuine Set 4 Hp 990a Ink Cartridges Pagewide Pro 750 772 777 Moj73an ... XL versions, including the HP 61XL ink cartridge, the HP 564XL ink cartridge, the HP ...






Hp Photosmart 7520






PDFترجمه این صفحه


HP Photosmart 7520 multifunctionele printer / imprimante multifonction ... How to fix a HP Printer, not printing black ink and missing colours 5510 5515 ... Photosmart Printers that use a four or 5 ink cartridge system such as #564 and #920 ink.






Older Hp Printers






ترجمه این صفحه


The lower black print cartridge jet holes get plugged often (cuts off the bottom of ... The HP 564 cartridges are also compatible with Photosmart Plus, Premium ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری